Tacirin erməni ilə tacirliyi fakt kimi əleyhimizə çevrilib

Biz təhlükəli bir düşmənlə üzbəüzük. Hər səhv addımımızdan məharətlə istifadə edirlər. Azərbaycanın şörəyini yeyib, suyunu içənlər, biri PKK formasında oxuyur, biri yezidiylə oxuyur, biri yezidi Zaranı Bakıya gətirdir və bu üsulla ölkəmizin düşmənlərinə «pas» atırlar. Erməni sevdalılar, yezidi sevdalılar Ermənistana, PKK sevdalılar isə öz mağaralarına dönsünlər. Onsuz da «Dəmir yumruq» gec-tez bu xain başları əzəcəkdir…


Erməni boşboğazlığının bariz nümunəsi olan «Azərbaycanda ermənifobiya» adlı kitabda bəzi məqamlar diqqətimi çəkdi. Onları bir-bir diqqətinizə çatdıracağam. Elə «manıslardan» başlayaq:


— Bir vaxtlar «Qarabağ bülbülləri» qrupunda oxumuş məşhur müğənni Tacir Şahmalıoğlu erməni müğənni ilə (əslində Ermənistandan olan müğənni yezidi, Tacir isə kürddür) müğənni ilə Moskva restoranında duet oxuduğu bir video yayımlandıqdan sonra ictimai təhqir və qınağa məruz qalıb.

Nəticədə mətbuatda bəhanələr gətirməklə ermənilərə qarşı dözümsüzlüyünü təsdiqləmək məcburiyyətində qaldı … Tacir azərbaycanlı müğənnilərin ermənilərlə birlikdə oxumasını qəbul etmədiyini qeyd etmişdi: “Bu səhvdir. Təxminən bir il əvvəl Moskvadan mənə zəng gəldi. Erməni idi. Mənim pərəstişkarlarım olduğunu söylədi və toyda oxumaq üçün mənə 50 min dollar təklif etdi. Ancaq imtina etdim və dedim ki, erməni toyunda oxuduğum üçün alacağım 50 minə ehtiyacım yoxdur. 100 min, 1 milyon olsun, mənim üçün bir qəpik kimidir. Və bu günə qədər televiziyada şəhidlər göstərildikdə göz yaşlarımı saxlaya bilmirəm.


Gələcəkdə ağsaqqallar üçün arzu olunarsa, çiynimdə avtomatla döyüşə getməyə hazıram. Azərbaycan üçün canımı verəcəyəm («Mənbə: А. Адибекян, А. Элибегова «АРМЯНОФОБИЯ В АЗЕРБАЙДЖАНЕ»).


2011-ci il 31 dekabrda baş vermiş bu hadisə barədə Tacir Şahmalıoğlu bu hərəkətinə haqq qazandırmışdı: “Mən olduğum ”Prestij» restoranı da Nazim adlı azərbaycanlı iş adamına məxsusdur. O, əslən Gədəbəydəndir, biznesmendir. Tədbirdə məlum oldu ki, orada müxtəlif xalqların nümayəndələri var. Bəli, o məclisdə kürdlər və ermənilər də olub. Erməni müğənni bizim mahnını erməni avazı ilə oxuyurdu. Ermənicə oxuduğu mahnını öz musiqiləri kimi təqdim etdi. Orada başqa hərəkət edə bilməzdim. Mən xalqın mədəniyyətini təmsil edən şəxs olaraq həmin mahnını azərbaycanca oxudum. Deyirlər ki, mədəniyyət ən böyük siyasətdir və mən bu siyasətdən çıxış edərək öz mahnımızı öz dilimizdə oxuyaraq cavab vermişəm. Qaldı ki, orada bir neçə şəxs var. Onlardan biri kürd idi. Mən oradan cavabsız çıxsaydım, bu, bir qəbahət olardı. Sivil yolla Azərbaycan dilində mahnı oxuyub qarşı tərəfin cavabını verdim».


Tacir Şahmalıoğlu iddia edib ki, bu hadisənin onun duet oxuduğu şəxsə heç bir aidiyyatı yoxdur: “Mənim mahnı oxuduğum adam erməni yox, kürddür. Adı Vledir. Əgər kiminsə şübhəsi varsa, mən onu Azərbaycana, ANS-ə dəvət edə bilərəm. Onda sübut edərəm ki, o, erməni deyil”. Tacir üstündən üç ay keçdikdən sonra Moskvada çəkilmiş videogörüntülərin yayılmasının səbəbləri ilə bağlı ehtimallarını da dilər gətirib: “Mən 1988-ci ildən Ağdam işğal olunanadək hər gün təmas xəttindəki mövqelərdə olmuşam. Mən sinəmi gülləyə verən oğlanam. Həm ön cəbhədəki əsgərlərimizə mənəvi dayaq olmuşam, həm də özüm vuruşmuşam. Amma bu günə qədər yaxşımı deyən olmadı. Ömrümün 35 ilini musiiqyə vermişəm. Bu vaxtı qədər ad almamışam. İndi mənim adımı belə verirlər, mən görürəm”, yaxud deyib: “Mənə zəng vururlar və deyirlər ki, zəngimizin səbəbi var. Bu, səbəb deyil axı. Yayılan videogörüntü mənim üçün ləkədir. Mənə qara yaxırlar. Amma quru palçıq divara yapışmaz. Bir daha deyirəm, lazımdırsa, mən o oğlanı dəvət edərəm Azərbaycana. Adı Vledir, mənim dostumdur. O, kürd olsa da, hər dildə oxuyur. Həmin məclisdə ermənicə də oxuya bilər. Amma qonaqlar üçün oxuyur, mənim üçün yox. Mənim nəyimə lazımdır onun hansı dildə oxuması? Selami Şahinin mahnısını oxuyduq birlikdə. Bir kuplet o oxudu, birini də mən. Ortasında da müğam elədim” və s. kimi açıqlamalar vermişdi.


Amma bu «quş beyinli»lər iki il dalbadal Zaranı gətirib Bakıda «anqırtdılar» və dedilər ki, «Moya Armeniya» oxusa da, qanunsuz Şuşaya səfər etsə də, yezidi kürdüdür. Gözümüz aydın. Unutmaq olmaz ki, bu gün həm daxildə, həm də ölkə xaricində Türk millətinə qarşı ən iyrənc işlərin müəllifləri və hər kəsin köpəyi olan erməniyə köpəklik edənlər elə bu yezidilərdir. Onlar, hətta bizimlə birgə yaşayan müsəlman kürd qardaşlarımızı da düşmən hesab edirlər.

Belələrinin qohumu olan Əziz Tamoyan Qarabağ müharibəsi zamanı Ermənistan tərəfindən döyüşən yezidi kürdlər haqqında da demişdi: “Qeyd etmək istəyirəm ki, Qarabağ müharibəsi zamanı erməni qardaşlarımızla yanaşı, 500 nəfərdən ibarət yezidi kürdü də döyüşürdü. Ermənistanın tam hüquqlu vətəndaşları kimi, bu gündə gənc yezidilər Erməni xalqının mənafeyini və sərhədlərini qoruyurlar”.


İstər Aprel, istərsə də 44 günlük Vətən müharibəsi günlərində də yezidilər və PKK ünsürləri erməni tərəfdə döyüşürdülər. Belə çıxır ki, içimizdə ağdamlı kimi bəslənmiş Tacir kimilər gedib duet oxuduqları kimi, birləşib gülləni də bizə tərəf atarlar. Çünki yezidilər, nə dini, nə də etnik yaxınlığımız yoxdur. Amma ermənilər onlara «ehtiyyatda olan ermənilər» adı veriblər. Necə deyərlər «p… deyil, babamın pisliyidir» — deməklə bizi avam yerinə qoymayın…

Sadəcə görün ki, erməni hər bir yanlışımızdan bizə qarşı necə istifadə edir…


Fedai.az Araşdırma Qrupu

Bu xəbəri paylaşın: